Deze vragen zijn ons
het meeste gesteld

Onderstaand staan de meest gestelde vragen. Staat er een vraag niet tussen stuur dan een e-mail naar info@heinde.nl.

Onbeperkt tafelen

Wat betekent onbeperkt tafelen bij Heinde?

Wat zijn de openingstijden van de vestigingen en keukens?

Is onbeperkt tafelen bij Heinde gebonden aan een bepaalde tijdsduur?

Komen de gerechtjes per bestelronde tegelijkertijd op tafel?

Is er een kindermenu en welke prijs geldt voor kinderen?

Wordt met feestdagen een ander prijs gerekend?

Kan ik bij Heinde alleen met de QR-code bestellen?

Menukaart & Allergieën

Is er een vertaling van de menukaart beschikbaar?

Ik heb last van een voedselallergie. Kunnen jullie hier rekening mee houden?

Welke gerechten kan ik eten met een allergie?

Ik heb een maagverkleining. Rekenen jullie hier een aparte prijs voor?

Reserveren

Hoe kan ik reserveren?

Hoe geef ik wijzigingen door op mijn bestaande reservering?

Bereikbaarheid

Kan je bij iedere vestiging parkeren?

Zijn de vestigingen met het openbaar vervoer te bereiken?

Giftcards

Werkt Heinde met giftcards?

Hoe snel ontvang ik de giftcard?

Na het bestellen heb ik geen bevestigingsmail gehad, wat nu?

Na het bestellen heb ik geen digitale giftcard in mijn mailbox ontvangen, wat nu?

Hoe lang is mijn giftcard geldig?

Kan ik ook met andere soorten dinerbonnen betalen bij Heinde?

Overige

Ik heb een speciale wens omdat ik iets te vieren heb. Kan hier rekening mee gehouden worden?

Hoe word ik onderdeel van het Heinde team?

Zijn er voorwaarden waaraan moet worden voldaan?

Waar kan ik een andere vraag, klacht of opmerking melden?

Volg Heinde!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief